Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2016. 09. 26.

Lecsós nokedli roma módra


Nem vagyok nagy barátja sem a lecsónak, sem a nokedlinek, de a lecsós nokedlit mégis kedvelem. A hagyományos. kanállal való fogyasztása helyett azért még mindig villával eszem.


Kicsit keményebb nokedlit főzzünk (több tojással).


A lecsó is jó sűrű, zsírjára sült legyen. (Ezt a feladatot szívesen átengedem másnak.) A végén pedig keverjük össze a kettőt.


Némi szalonna és kolbász kimondottan jót tesz neki, de ez akár el is maradhat.


1 megjegyzés:

Anikó írta...

Ennek az ételnek nagyon nagy híve vagyok :-) Isteni finom :-)