Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2012. 11. 09.

1000 bejegyzés



1000 bejegyzés! Nem, nem a Palócprovence-on (bár már közelítek), hanem  egyik kedvenc blogomon. István Isztambulban él (amiért én kimondottan irigykedem rá), és innen számol be napi rendszerességgel az eseményekről, sok vidám percet szerezve nekem (amit ezúton is köszönök Neki). Hogyan került István Isztambulba? Olvassátok el! Annyit azért elárulok, szerelem van a dologban...

Mindenkinek csak ajánlani tudom a blogját, aki járt már Isztambulban, annak egy kis nosztalgiázásért, aki készül Isztambulba, a sok hasznos és gyakorlatias információért, aki pedig még nem járt Isztambulban (és eddig még eszébe sem jutott, hogy menjen), ennél jobb kedvcsinálót nem találhat.

Macskakedvelőknek (és persze kutyakedvelőknek) pedig a másik blogját is érdemes olvasniuk.



A képeket Istvántól kölcsönöztem. 

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Köszönöm az isztambuli cicás blogot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Palócprovence írta...

Szívesen! :)

CyberMacs írta...

Mi pedig köszönjük az ajánlót! :)

Reméljük, ti is hamarosan eléritek az 1000 bejegyzést! :)

Palócprovence írta...

:)) Köszönöm és a linket is! :)