Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2012. 08. 27.

Itthon otthon



Vége a kétlaki életnek, egy jócskán elhúzódó költözködés után újra Palócprovence-on! Bár az utóbbi időben fakanál helyett többet volt a kezemben a fúró- vagy a csiszológép, azért  új receptek kipróbálására is sor kerül majd előbb-utóbb. Addig csak a pókoktól kellene visszafoglalni a házat...

6 megjegyzés:

Bodzás Vendégház írta...

Kívülállóként nem sokat tudunk költözködésedről, de talán most révbe érsz...?Palócprovance ugyanaz, ahonnan eddig tudósítottál?

Messzenéző Minyon írta...

???
Két hete elbringáztunk a házatok előtt (nagy társasággal, így ne kérdezd, miért nem néztem be), láttam, hogy nagy a sürgés-forgás az udvaron.

Palócprovence írta...

Zsuzsa, Palócprovence-ról tudósítottam zömmel eddig is, bár fizikailag a Börzsöny másik oldalán éltem. És bár eddig is révben voltam, most vélhetően egyszerűbbé válnak a dolgok.

Palócprovence írta...

Minyon, hát, ez volt a sürgés-forgás oka.

Messzenéző Minyon írta...

Akkor most már végleg ideköltöztetek? De jó!

Palócprovence írta...

Aha! :))