Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2012. 05. 02.

"Raffaello" krém

Természetesen, nincs birtokomban az eredeti Raffaello recept, de ez a krém talán még mennyeibb (ennyi öntömjénezés talán még belefér). Nem elhanyagolható szempont, hogy minimális a munka vele.


Hozzávalók
  • 4 dl sűrített kókusztej (Cocomas) - nem sima kókusztej!
  • 20 dkg fehércsoki (Milka)
A sűrített kókusztejben olvasszuk fel a csokit - és ennyi. Melegen öntetként tálalhatjuk, de egy éjszakát hűtve az igazi, reggelre besűrűsödik a hűtőben. Csak úgy magában is mesés, de diós piskótával (vagy bármilyennel) pohárba rétegezve is finom, és akár készülhet belőle fagylalt, likőr, stb.

5 megjegyzés:

duende írta...

Ó, imádom. Köszi a tippet. :)

Czkriszta írta...

Sűrített kókusztejet merre lehet beszerezni?

Mági írta...

Zseniális, köszönöm.

Palócprovence írta...

Duende, Mági, nincs mit! :)

Palócprovence írta...

Czkriszta, én interneten keresztül rendelem, de bioboltokban is lehet venni szerintem.