Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2011. 01. 29.

Díjak

A mai napig mindig meglepődöm azon, hogy sokan szívesen olvassák az oldalamat, hiszen az indíttatásom a kezdetektől nem változott: emlékkönyv a lányomnak - receptjeink, szokásaink gyűjteménye. Az, hogy ez másokat  - akár bloggereket is - érdekelhet és ennek hangot is adnak, örömmel tölt el.
Néhány hete Nem vagyok mesterszakácstól kaptam ezt a díjat, amit ezúton is ismét köszönök.


A másik díjat pedig Foodafok adta nekem szép szavak kíséretében. Köszönöm!


Most azonban renitens leszek, nem adom tovább e díjakat név szerint. Fogadja minden blogger szeretettel, hiszen valamennyien megérdemlitek!

Ps: Dóritól pedig ezt a díjat kaptam ma (február 2.), köszönöm!



4 megjegyzés:

m.k. írta...

gratulálok. nagyon megérdemled!

Erzsébet írta...

Gratulálok! Csak most fedeztelek fel, de visszajövök.

Blogkonyha írta...

Gratulálok,nagyon tetszik a blogod!Sokszor benézek hozzád!
Kriszti

Palócprovence írta...

Köszönöm! :)