Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2009. 08. 02.

Visszatértem!

Visszatértem - részben. Akik rendszeresen nyomon követik a blogjaimat, tudják, hogy kétlaki életet élek. Nagyobb részben a Dunakanyarban, kisebb részben Börzsönyalján (ahogy Tóth Imre nevezi falumat Palóc trilógia című regényében). Nyaranta ez az arány megfordul és Börzsönyalján nincs internet (szerencsére!), így az elkövetkezőkben kicsit ritkábban fogok jelentkezni.


Az elmúlt időszak számomra elsősorban a kapcsolatokról szólt, de persze jártam erre-arra, közben ettem is. Idővel mindenről beszámolok. Addig is szép nyarat Mindenkinek!

7 megjegyzés:

Sallai írta...

Szia,
zugolvasód vagyok.
Hiányoztak ám a bejegyzéseid :-)
Ildikó

Névtelen írta...

hellô

Palócprovence írta...

Ildikó, köszönöm! :)

Palócprovence írta...

Juarez,¡Hola!

Palócprovence írta...

Desculpe-me, você fala em português... :)

szepyke írta...

Integetek, és további jó nyaralást kiabálok, de gondolom nem látszik ilyen messziről...:D

Palócprovence írta...

De látszik és köszi! :)