Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2009. 06. 19.

Az új barátom

Figyelmesebb Olvasóimnak talán feltűnt, hogy az utóbbi időben egyre több jeges desszert került fel az oldalamra. Ennek oka nem csak a hőségben keresendő, sokkal egyszerűbb: az új barátom imádja a fagylaltot - készíteni.

Beszereztem ugyanis egy fagylaltgépet. Évekig (mit évekig, évtizedekig) nem éreztem hiányát, hiszen e nélkül is könnyen lehet fagyit csinálni, de ismerve szétszórtságomat, jócskán leegyszerűsíti a folyamatot. A választásom a DeLonghi IC-8500-ra esett, egyrészt kedvező tapasztalatokat olvastam róla, másrészt ezt a legkönnyebb beszerezni (a drágább típusok alapból nem játszottak).

Eddig beváltotta a hozzá fűzött reményeimet. Könnyen kezelhető és tisztítható. Mivel a tartályát mindig a fagyasztóban tartom, nem kell megvárnom a lehűtését, ezért gyorsan elkészül benne a fagylalt. Kellőképpen nagy a tartálya is. Egyedül csak arra kell figyelni a használata során, hogy a járó gépbe kell gyorsan beönteni az előhűtött fagyasztani valót, mert ellenkező esetben rögtön az oldalára fagyna a massza és eltörné a lapátját.

Remélem, hosszú barátságnak nézünk elébe...

9 megjegyzés:

Reni írta...

Én is ilyet vettem és egyre elégedettebb vagyok vele :)

Kata írta...

Nekem is ilyenem van! Sajnos általában túl lassú vagyok a massza beöntésével, s utána nem győzőm lekaparni azt, ami az oldalára fagyott :S De ez az én bénaságom :o))

Messzenéző Minyon írta...

Kívánok Nektek hosszú és gyümölcsöző barátságot! :))

Palócprovence írta...

KatAnyaka, próbáld meg valamilyen kancsóból önteni, aminek a kiöntőjével pontosan lehet célozni! Nekem ez vált be.:))

Palócprovence írta...

MM, köszönjük! Így legyen... :))

Milene írta...

Tetszik az új barátod:)
Hosszú, problémamentes barátságot kívánok Nektek!

Palócprovence írta...

:)) Köszi!

Névtelen írta...

Szia!
Megkérdezhetem, hogy hol vetted és mennyibe került?

Palócprovence írta...

Itt: www.nehagyjaki.hu, 11.990 Ft-ért (most egy ezressel olcsóbb) és ingyenes volt a szállítás. Volt, ahol olcsóbb volt, de a szállítási költség akár 3.000 is lehet...