Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2008. 12. 15.

Idegnyugtató sütikék

Ismét egy MÁV-sztrájkos napra ébredtünk. Nem először ebben az évben. Megértem én őket. Persze, hogy meg. DE... amikor több, mint 100 km-t kell vezetnem egy nap, csak azért, hogy iskolába vigyem a gyerekemet, a toleranciám bizony csorbát szenved. Ilyenkor egy megoldás van: sütni terápiás céllal.





Természetesen semmi bonyolult nem jöhet szóba ilyenkor. Egy Nigella ihletésű muffin pont megfelelő.

Hozzávalók 24 db minimuffinhoz
  • 12,5 dkg vaj
  • 12,5 dkg cukor
  • 12,5 dkg liszt
  • 2 tojás
  • 1/4 zacskó sütőpor
  • 1/2 teáskanál vaníliakivonat
  • 1 mandarin reszelt héja
Kutyuljuk össze a hozzávalókat és osszuk szét egy papírkapszlikkal kibélelt 24 részes muffintepsibe. 180 fokon 15 perc alatt sül meg. Kihűlése után tetszés szerint díszíthető, de ez el is maradhat.


Nincsenek megjegyzések: