Hosszú évekig messzi tájakról ábrándoztam. Mára már elfogadtam Simone Weil gondolatát: "Meg kell tanulnunk vágyakozni az után, ami a miénk."A Börzsöny lábánál bújik meg kis palóc falum.Itt van az én Provence-om. Palócprovence...

2013. 03. 15.

Gyors kókuszos mangódesszert

Egy érett mangóval találtam szemben magam a zöldségesnél (bevallom, ez nem túl rövid életem alatt először esett meg velem), rögtön lecsaptam rá. Egymagában azért nem lett volna elég kiadós, de a spájzban árválkodott egy mangókonzerv, így a terv adott volt: desszertként végzi a becses darab.


Hozzávalók
  • 1 érett mangó
  • 1 doboz mangóbefőtt leve nélkül
  • 1 doboz sűrített kókusztej (200 ml)



A lé nélküli konzervmangót a kókusztejjel turmixoljuk össze. Külön édesíteni nem kell, szerintem így is elég édes, de ízlés szerint még édesíthető. A krémet adagoljuk poharakba, a tetejükre osszuk el a felkockázott mangót.


1 megjegyzés:

Zsuzsa írta...

Imádom a mangót, nagyon jól is esne a hólapát után :)